Specjalista ds. Analizy sytuacji kryzysowych
Opis szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które pracują z Klientem.
Czy pracujesz w dużej korporacji, czy masz bezpośredni kontakt z Klientem jest procesem mogącym generować konflikty na poziomie relacyjnym.
Zakres tematyczny został skonstruowany tak, by Uczestnik posiadł wiedzę z zakresu komunikacji interpersonalnej, typologii konfliktów oraz sposobów radzenia sobie z nimi.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które:
- Pracują z Klientami zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi
- Pragną podnieść swoje kompetencje w zakresie komunikacji, porozumiewania się z ludźmi, analizowania sytuacji konfliktowych
- Pragną zrozumieć przyczyny sytuacji konfliktowych zarówno w relacjach biznesowych jak i codziennych
Tematyka zajęć:
- Czym jest konflikt i jakie są jego znamiona?
- Warunki zaistnienia konfliktu
- Rodzaje sytuacji konfliktowych
- Zarządzanie konfliktem
- Komunikacja interpersonalna w ujęciu teoretycznym.
- Model komunikacji dwustronnej w relacjach z Klientem
- Bariery komunikacyjne
- Bariery utrudniające słuchanie – aspekty praktyczne
- Kroki w skutecznym słuchaniu Klienta – aspekty praktyczne
- Zasady porozumiewania się – praca na przykładach
NA SZKOLENIU NAUCZYSZ SIĘ:
- Czym jest konflikt
- Jakie są rodzaje konfliktów i od czego zależą
- Jakie są warunki zaistnienia konfliktów i jak im przeciwdziałać
- Jak zarządzać konfliktem
- Czym jest komunikacja interpersonalna oraz dlaczego jest tak istotna w naszym życiu zawodowym i codziennym
- Tworzenia modelu komunikacji dwustronnej z uwzględnieniem partnerów komunikacji
- Diagnozowania barier komunikacyjnych i sposobów ich niwelowania w relacjach z Klientem
- Jak unikać barier w słuchaniu oraz byciu słuchanym w relacjach z Klientem
- Praktycznie korzystać z zasad konstruowania wypowiedzi i komunikacji z Klientem w kilku krokach
- Jakie są zasady porozumiewania się z Klientem oraz jak je praktycznie zastosować.
CERTYFIKAT NIE BĘDZIE ZAWIERAŁ INFORMACJI, ŻE SZKOLENIE ZOSTAŁO ZREALIZOWANE W TRYBIE ONLINE
0.0
0 total
5
4
3
2
1